Full width home nuffnang

Assalamualaikum...
Im Backkkkk.....
Now aku dah balik ke rumah semula...
tak sangka plak kejap je aku balik kg..
yang benonya.. aku dah pack baju byk..
ingatkan kena duk kg hingga hari ahad..
rupanya En Hubby kata ...
Esok kita balik...
That mean..
23hb Disember tu aku balik ke Kg Tganu
dan esoknya 24hb Disember aku dah sampai KL semula

Kejap je kan...
kiranya aku balik habis kejer kul 6.00 petang
dan eoknya uruskan perpindahan Adik Ipar ..
terus balik ke KL dalam kul 5.50 ptd dari Tganu..

En Hubby kata nak uruskan sekolah baru adik dia..
aku ikut je... mujurkan....
lagi aku suka....
so.. pas ni kehidupan aku maybe akan berubah...
ada pertambahan ahli keluarga aku...

Harap-harap semua ok...
oklah buat masa ni aku takleh nak update apa-apa
coz aku bz yg amat...
mcm-mcm nak urus 2-3 hari ni...
insyaallah kita jumpa isnin nanti ya...
ok..bye...

2 comments:

Bottom Ad [Post Page]