Full width home nuffnang



korang tgk plug umah aku....
ni tanda mogok ke ganas ni????

baru suruh blaja masak ...
dah gini jadinya...
yg geram bila aku balik kejer...
tgk jadi gini... boleh tak ngaku...
habis???
sapa lagi yg buat???
dah tentu aku laki bini gi kejer...
tinggal dia sorang kat umah kan...



eee geram tul aku...
malas nak bising-bising..
aku panggil je si din letrik...
malam-malam buta din letrik datang
terbang Rm 50.00..
ee gram tul...

14 comments:

  1. mak aiii...mmg ganaz la...haha..

    ReplyDelete
  2. huhhuhu/... yang sebelah tu pun cam nak ikut nasib rosak gak tu... dah retak dah aku tengok tu...hiks

    ReplyDelete
  3. macam mana boleh jadi cam tuh...sabar sabar...

    ReplyDelete
  4. nie macam kena ketuk jer....cam perbuatan sengaja je nie...

    ReplyDelete
  5. ganasssss....takutnye kak...huhu

    ReplyDelete
  6. mmg ganas terlampau tu....
    x pasal222 money terbang yerk....

    ReplyDelete
  7. wuishhh, ganasnya dia....aku ingatkan serangan cik tikus ker...rupanya tikus kepala itam punyer keje...

    ReplyDelete
  8. fuyoooo..... makan plug ker hapa gamaknyer tu

    ReplyDelete
  9. Ini masak apa guna plug? masak nasi ker?

    Ganas kalau baru masak nasi plug tercabut

    ReplyDelete
  10. hemmm memang ganas

    ReplyDelete
  11. ni mesti minah indon tu cantik akak pulak suruh buat kerja
    orang cantik mana boleh suruh buat kerja

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]