Full width home nuffnang

Weh..weh... camner nak buat ekk...
aku cian sgt ngan bos aku ni...
bila aku pandang muka dia.. adusss... rasa mcm kesian yg amat...
camner nak buat ekk....

nak je aku ajar dia buat gini..gitu..gini..gitu...
tapiiiiiiiii.... oh!!!!!!!!.. acik tak tergamak....

tak lama lagi audit ISO 9001-2008 nak datang..
sedangkan cawangan aku hampeh.....
byk benda takde...
tulah bos..... saya dah pernah tegur dulu...
sistem fail kena betul...
laporan kena buat....kena tegas.. kan dah susah....
tgk sekarang.. sapa yg susahhhh... bos gak yg susahhh....

they all.. bab claim ot ke tnt suka le....
tapi bab fail, laporan.. hampeh...
kalo ditegur kang.. kata baru masuk dah bising...
aku belagak pandai...
sedangkan aku tegur ni sbb aku dah masak dengan benda2 ni semua...
6 thn aku kejer ngan kementerian...
so dah masak dah dengan audit ..star rating semua ni....
so jln terbaik diam jelah....

they all ni yg berlapuk duk sini tak pernah keluar tgk dunia luar...
tgk cara kejer org lain....
bak kata orang,.... yg baik jadi tauladan .. yg buruk jadikan sempadan....
sbb tu org ckp taknak ikut...
hah.. skarang sapa yg susahhhh...
issskkk kesiannya aku.. tgk bos aku...

haiiii... bos... kalo lah saya dapat naik pangkat...
saya nak offer diri jadi org kanan bos bolehhhh????....
saya tahu bos bz ngan kejer
sbb tu bos perlukan orang kanan....
maksud org kanan ialah...
memantau kejer-kejer pentadbiran...
bukan org kanan sibuk nak claim byk.... sibuk nak keluar....
sibuk nak menghilang.. sibuk nak memonteng....
camner bos???boleh ker....

2 comments:

Bottom Ad [Post Page]