Full width home nuffnang

Yes.... yes.... yes... sambil tangan menggenggam erat.. ceria muka aku....
sbbnya aku dapat merungkai satu masalah besar...

masalah tukang jahit aku yg tidak dapat dihubungi ni... aku beranikan diri utk bertanya dengan mamat bangla ni... siap aku ugut lagi....

"elo...elo... sapa ni...."
nape???? kata mamat bangla..

" nape saya call awk yg angkat.. ini no kawan saya tau...."
kakak...ini hp saya sudah beli..

" beli??? beli dengan sapa??? aku tanya...
ngan indon kakak...

" ooo ..awk beli telefon curi ka... mana boleh.. salah tau....saya boleh report polis dan kesan awk dimana tau??? aku ngugut si bangla ni....

ya ke kakak.... adoii.. takpelah kakak.. kalo itu pompuan mahu hp dia semula saya boleh berilah kakak....

ye ka.. oklah nanti saya call awk semula....
ok..kakak... tq....

oooo ..patutlah tak dapat cari si ct ... rupanya hp dia kena curi.... masaklah aku...tak dapat nak contact si ct ni lagi... adohai....sapalah nak jahit baju aku nanti...

2 comments:

  1. salam

    susah2 terjah je rumah dia, bawak kain tempahan sekali hehe...

    ReplyDelete
  2. akak g terjah rumah kak ct tu terus la kak... ;d

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]