Full width home nuffnang

Hello Reader's dh lunch lom..kalau lom pegilah lunch dulu karang x pasal pasal perut masuk angin...tapi yg beno nyer aku pun tak lunch lagi... hahahha... so..untuk petang yg berbahagia ini.. ecehh..cehhh... bahagia ker???? Entri aku..bertajuk "kemana aku semalam"...ada apa dengan semalam ??? hahahah saje nk bagi korang suspen...

Semalam 2 hari cuti memang full tak cukup-cukup masa... sabtu aku ronda cari barang dagangan.. Ahad plak sambung lagi.. sbb nyer... sabtu beli barang dagangan terus habis.. Fully Book tau... so terpaksa ahadnyer aku cari lagi barang-barang.. kalo tak kang.. kosong plak kedai aku...

yelah kan... biznes kecil-kecilan... kalo duit byk boleh beli stok byk-byk simpan stor... ateeee.. biznes kecik... so habis baru nak beli.. habis baru nak cari.... haru..haru...

tapi takpelah... pelan-pelan kayuhhh.... ahaahksss...

dan untuk hari ni.. mcm biasalah.. hari isnin.. kejer melambak-lambak.. sbb sok aku nak gi bengkel di Melaka.. adoiiii.. lotih acik dek non... baru ingat nak mula kursus bulan Feb.. rupanya Januari dah ada wahyu turun...

so.. oklah korang.. aku nak sambung kejer jap.. tapi sebelum tu.. jgn lupa tau.. jengah-jengah skit FB dan blog Biz aku tu... ahahkss... ok.. daaaa...

3 comments:

  1. wahh..kencang bisnes skrg yek..
    smoga makin kencang =)

    ReplyDelete
  2. Ci ceria.. akak jual semua benda yg boleh dijual.. hihihihi...

    bonda.. jadilah.. alhamdulillah.. biz kecil2

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]