Full width home nuffnang

Happy birthday sayang....
hihii.. tak aci ekk.. dah lewat petang baru nak update... wellll.. biasalah kan...

hari ni birthday hubby aku tau... tapi takleh nak hore-hore coz dia kena kursus plak sampai khamis nanti... so hadiah semua adalah disimpan dulu ekkk...

sebelum ni aku saja bising-bising... nak servey.. dia nak hadiah per.. hampeh nak jawab...dia kata takde hadiah pun takpe... janji kasih sayang dapat... hihihi.. ayat standart ekk... dalam hati.. fuhhh.. syukur... selamat duit aku... wekekeke... aci tak???

taklah... padahal.. dia ckp gitu pun aku tetap beli hadiah nyer... kang birthday aku tak dapat plak kang... tapi org lelaki ni bukan kesah pun.. kalo akulah dia tanya nak hadiah per... mau satu buku aku listkan.... siap pesan tu.. nak beli hadiah bawak honey tau yang.. nanti takut salah pilih plak... hihihi.. derhaka ekk..

so utk hari ni sempena birthday dia aku nak ucapkan dan titipkan disini bahawa selamat hari lahir sayang.. semoga dengan pertambahan usia ini akan membuatkan ayang semakin matang utk menempuh hidup dimuka bumi ini... setiap apa yang ayang lakukan.. ingatlah waktu susah semasa kita bersama...

Kita bermula dari bawah... dari O... dan kita mendaki bersama untuk terus berada dikedudukan sekarang... honey juga berharap agar ayang bersabar dengan dugaan allah... dugaan belum dikurniakan cahaya mata, dugaan kerja, dugaan belajar, dugaan keluarga dan sebagainyer...

dan dikesempatan ini juga honey nak ucapkan terima kasih yg tak terhingga kerana memberi kasih sayang yang melimpah ruah untuk honey... susah senang kita bersama ye yang...

hihihihi.....

5 comments:

  1. Semoga akak berbahagia hingga ke surga. Bab dugaan tuh, tuh suma ujian allah. Insyaallah harap sangat2 agar ada rezeki tuk akak timang cahayamata nanti.. aminn
    Best of luck kak. Fara doakan ye

    ReplyDelete
  2. sy doakan semoga akan datang rezeki cahayamata tu.. =)

    ReplyDelete
  3. moga panjang umur n murah rezeki...

    ReplyDelete
  4. hepy besday untuk hubby akak... :)

    ReplyDelete
  5. Ya Allah~ kurniakanlah mereka ini cahayamata walaupun seorang..AMIN YA RABBAL 'ALAMIN

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]