Full width home nuffnang

   

Assalamualaikum...

Kiranya inilah N3 dihujung tahun baru. haru ko memula nak keluarkan N3 ni.. buka-buka blog.. sekali tgk semua dah setting lain... terkejut jap.. siap call si Puteri Satu mintak tolong... mujur gak ada dia... tqlah wehhh.. tolong aku... 

Ok kita mulakan dengan gambar terbaru yang diambil pada 05 Disember 2012 yang lepas.. Gumuzzzzzz ekkk... biasalahkan.. laki beri makan beras mahal kan.. hik..hik...

Yang best tu si puteri satu kata aku pakai botok.. muka bengkak-bengkak katanya... apalah... dah tahu aku bertambah gumukkkk leh dia kata aku pakai botok plak... kalo botok sure lawo weh... Actualy masa ni aku bawa pegawai baru di Jabatan utk melawat TV Al-Hijrah.. maklumlah.. mereka semua ni akan ditempatkan sebagai Pegawai Perhubungan Awam kementerian/agensi. So mereka kena sesuaikan dengan inviroment ni.. setakat Tv ke Radio ker, Surat Khabar ke.. semua kena pakar dan mahir... ini siri lawatan yang kedua aku buat.. sebelum ni di Karangkraf.. nanti-nantilah.. kot ada masa aku update kat sini... 

Yang kat sebelah aku tu.. adalah En Hubby lah.. siapa lagi kan.. kalo orang lain.. takkan berlaga-laga dada plak kan.. hik..hik..hik... eermmm pelik tak camner laki aku leh ada sama... jgn pelikkkk... sbbnyer dia antara Pegawai baru yg aku maksudkan... hikk..hikk.. isteri urusetia dan laki adalah peserta... huhuhhu... jgn risau.. yang ni pun aku akan story mory next N3... Adoiii byk nyer nak citer ekkk... mcm ye -ye jer... jgn senyap membisu setahun ..sudahhh...ye dokkkkk!!!!!




  

3 comments:

Bottom Ad [Post Page]