Full width home nuffnang

16/08/09 Ahad..
Ahad yg lepas En Hubby aku gi class aku duk umah sesorang.. lor mestilah sorangkan... nak duk ngan sapa plak... dah memang aku sorang..

so lepas aku membasuh baju, menyidai baju, sapu, mop, tukar cadar katil semua aku pun mikir nak masak untuk makan tgh nanti.. walaupun En Hubby pesan jgn masak.. tapi aku rasa mcm dah gatal tgn plak nak masak... ikutkan memang sukalah kan.. tak masak.. tapi yelah.. sesekali kena gak memasak... kalau tak kang org kata lak....apalah... ina tu.. malas memasak.. asyik makan kedai je.. tgk tu.. badan pun dah beso makan kedai.. kuat ina tu makan kedai.. wakakakaaa....

kan...biasalah kan.. mulut longkang...

Ok berbalik pada citer masak aku tu... so inilah hasilnya... takdelah byk mana pun.. tapi byk gaklah... kira oklah kan.. untuk makan berdua... ahahahkss....


sambal sardin

sayur bendi

Ikan kembung goreng

6 comments:

  1. rajinnya ina...sedap plak tu...kombinasi lauk yg padan...:)

    ReplyDelete
  2. :) kdg2 suami tu saje je ckp: Jgn masak.....tp eluklah masak sbb dgn memasak jugak boleh menambat hati suami.....so keep up the gd work Ina!

    ReplyDelete
  3. ye betul... jangan suami dok makan air tangan mak endon kat kedai udah.. ahaks... aku ingat banyak nor lauknye sampai 5-6 jenis... tajuk tak leh blah... hahaha... rupanya 3 tu je... apa pun..okla tuh...rajin2kan memasak ye...

    ReplyDelete
  4. sedap tgk asam pedas tuu


    cantik dan kemas blog ni..sbb ada warna hijau kekekeke

    ReplyDelete
  5. betul tu kak kekadang kita sendiri yg terlebih rajin nk masak padahal somi pesan xyah masak.coz xsampai hati tgk somi blk2 xde apa nk dimakan kan

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]