Full width home nuffnang

Hi... Assalamualaikum....
wah.. bersapan santun plak aku pepagi ni... muslimah gitu.. auuuww...

sesekali kan.. selalu aku main terjah je... takde langsung pendahuluan ke... kata-kata aluan ke kan.. dah nak masuk bulan posa ni.. ter muslimah plak aku... wakakka....

Oklah .. pagi ni aku nak citer ngan korang kisah aku dan tulang... meh dekat skit .. awat dok jauh-jauh intai-intai tu... meh sini... acik nak citer ni... citer pengajaran ni....

gini... jumaat lepas aku gi Angkasapuri.. puspanita aku ada buat seminar kesihatan.. aktifkan puspanita aku... mcm-mcm program they all buat.. suke aku..suke....

so.. mcm-mcm pengisian yg ada... check payu dara ada... pap smear ada... ( tul ke aku eja ni ), check tulang, check berat badan, check darah tinggi, kencing manis, mcm-mcm lah.. jualan-jualan pun ada gak... biasalahkan.. namapun puspanita...
dah mcm puspakom plak aku hari tu.. semua nak check... semua nak overhall... cian kaum wanita ni kan...

Ok.. yang lain nanti aku citer.. tapi hari ni aku nak citer kisah tulang aku yg dah nak reput tu... korang tahu tak... mestilah tak tahu kan.. ahahahkskks...
aku pegi check tulang aku kat satu mesin tukan... entah apa tah nama mesin tu.. dia kena letak kaki kita pastu ada benda tekan kat tumit kita kan... dari situ dia tahu dah tulang kita tahap mana....leh bayang tak...

Adohai.. mcm bler je aku tgk muka uolss. ni... napelah aku tak amik gambo ekk masa tu.. leh lupa plak aku nak snap gambo masa tu.. maklumlah teruja kan...

lepa tu kan... result aku pun kuar.. hah.. o.7 o... tgk angka mcm ok je kan.. tapi yg benonya dah tahap berjaga-jaga.. kalau umur baru 30an dah berjaga-jaga.. nanti 50an teruk dah aku katanya... mak..aiii... bongkok 3lah aku nanti ek...

dia suruh aku minum susu anlene.. nape anlene.. sebb anlene yg buat promosi tu... wakkakak.... tapi dia ada gak ckp ngan aku yg aku kena minum susu 4 sudu sehari...
kalau tak tahap kritikal katanya... kalau tak pun gantikan dengan sayur, telur, bijiran semua tu... tapi katanya still tak sama.. kena amik susu gak...

Aku ckplah ngan dia yg aku tak suka minum susu... tapi aku ada amik Supplimet kalsium.. dia kata .. boleh tapi tak sesuai.... sebab katanya tablet lambat nak ke salur darah.. tapi kalau susu cepat.... hahh.. gitu katanya.. kena minum susulah aku lepas ni....

Bila dgr penerangan dia takut plak aku ... napelah mak aku tak paksa aku minum susu dolu-dolu kan... camne ekkk... susu apa aku nak minum lepas ni... sebab aku memang tak suka minum susu.....adohaiiii.....

Member aku yang test sama ngan aku... result dia ok... umur dah 53 ok ko... sebab dia memang minum susu... teh susu, milo susu.. nescafe susu.. kopi susu...susu..susu..susu... aku ni je yang sengal tak minum susu...

so dependekkan citer... aku kena minum air-air yang berunsurkan susu lepas ni...kalau tak.. bongkok 3 lah aku nanti....

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]