Full width home nuffnang

kan..kan..kan.. aku dah kata hari ni aku nak update menu masak jer.. see...betul kan...
hihihhihi.......
korang nak tahu tak.... kisah akak aku lagi...
ingatkan semalam dia dtg umah aku..hari ni tak datang dahhh....
rupanya....
Hari sabtu tu kan...datang lagi dia anak beranak tau... kelakar...kelakar.....
Kali ni... anak dia si apis call aku....

mak ina.. ada umah ker.... berbuka mana ri ni... ( cehhh..ayat power..)
aku jawab.. ada..ada ni kat umah... berbuka kat umah jelahhh.. uncle nak bebruka masakan panas..so mak ina kenalah masakkk...aku kata gitu...
nape? aku tanya dia...
takdelah... ingat nak datang umah mak ina... nak berbuka sama... teringat plak bihun mak ina goreng semalam... acehhh..cehhhh.... ayat power seketoll..
boleh-boleh.. datanglah.. mak ina ingat nak masak kueh tiaw goreng... sambal udang... telur masak tumis air dengan sawi... lepas tu nak goreng ikan kering... meh lah datang...
ye ke... wahhhh.. sedap tu... nanti we all datanggg....
( cepat je setuju ayat nak datang tuuu )

aku pun almaklumlah cuti... byk masa nak berkelantang kelentung kat dapur tu....

dalam kul 6.30 petang... sedap je akak aku sefamily datang ....
haiii.. kak long..kak long... mujurlah ko akak aku... aahhhhaaakkksss...................


Sawi + telur tumis air


sambal udang Tesco...


Kueh Tiaw Goreng Basah...


Air oren dan Teh O

3 comments:

  1. sedapnye..udang tu masak Tesco ek?hehehe :)

    ReplyDelete
  2. mm terliur lak tgk kueyteow tu.. mm yum yum...

    ReplyDelete
  3. adeh!!!!
    time bulan posa ni la banyak entry pasal makanan kan

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]