Full width home nuffnang

Oklah..jika sebelum ni aku treatment ngan memakan ubat ginseng ..
dan kali ini sekali lagi aku meneruskan treatment aku...
kali ni aku mengambil keberkatan dibulan Ramadhan al Mubarak ini untuk mencuba secara rohani pula..

setiap malam aku akan bangun untuk solat hajat... hajat untuk allah menerima doa aku untuk melahirkan cahayamata... bukan untuk menunjuk-nunjuk atau bermegah pada korang.. tetapi apa yg aku luahkan disini adalah satu terapi juga.. aku tidak mahu fikiran aku.. perasaan aku dibebani dengan 1001 masalah.. sebab tu aku sentiasa meluahkan agar jiwa aku tenang...

hanya ini sahaja yg mampu aku lakukan.. jauh disudut hati aku.. agar allah menerima dan memakbulkan doa aku.. sebagai hambanya aku berserah, redha dan bertawakal kepadanya...

Semalam.. genap 33 thn usiaku.. perempuan yg seusia denganku... majori telah mempunyai anak dua... tetapi aku... aku masih sendiri... masih menunggu dan menunggu...

Seyes aku ckp.. selalunya pada hari ulangtahunku.. aku akan gembira..dan tidak sabar untuk mendapat hadiah dari suamiku... tapi kali ini... itu semua tidak berjaya menggembirakan aku... aku rasa mcm sama jer... aku mengharapkan hadiah yg lebih besar maknanya.. dan lebih menggembirakan aku kalau hadiah yg aku terima adalah perkhbaran aku mengandung...

tapi....

adakah ianya akan berlaku... jika ada.. bila...

wallahualam.....

11 comments:

  1. Selamat Ulangthun kak..
    Sbrla kak,kita berusaha bersama2 yer!!~
    Mgkn kita antra yg ALLAh syg sb tue DIA uji kita dgn ujian yg ini..

    Insyallah kak rzeki akak akn ada juga 1ari nti..
    Cm kita xthu bla..
    Yg penting kita perlu berusaha serta SABAR kak!!~

    ReplyDelete
  2. fuh!!!!
    tu la kan
    tgk org pregnant best je
    kita pon x putus2 berdoa semga kita dikurniakan cahayamata
    AMIN!!!

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday kak.. InsyaALLAH doa akak dimakbulkan.. amin...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah..Allah tu maha penyayang. Semoga usaha dan diiringi doa tu termakbul hendaknya. Amin..

    ReplyDelete
  5. Happy birthday kak...harap kita semua yg senasib ada rezeki yg satu ni..InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  6. HAPPY BIRTHDAY KAK...
    SEMOGA DOA DAN USAHA KITA TUK DPT ZURIAT DIBERKATI DAN DIMAKBULKAN ALLAH..
    AMIN...

    ReplyDelete
  7. Salam akak..

    Sedey baca statement akak neh. Huhuhu..banyakkan bersabar yer..kalo ade org cakap bukan2 kat akak.. jgn dengar tau.. fara harap + doaa sangat akak akan dapat bb one day. Aminnn.. dun giveup oke.. moga bulan yang mulia neh ada rahmatnye buat akak..:)

    ReplyDelete
  8. epi buffday! wlupn dh 33 tp tetap maintain.. cm br cecah 30 gitu. ahaks! insyaAllah kak, moga Allah perkenankan doa akak. jgn sedeh2 k!

    ReplyDelete
  9. semoga doa ina dimakbulkan oleh yg maha esa.
    akak harap ina sabar yerkkkk... allah sayang hamba22nya - jgn sedih tau.

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]