Full width home nuffnang



Actually.. sempena kursus aku ni.. Prof Emeritus Khoo Kay Kim adalah salah seorang penceramah aku...

yelah.. dah.pesertanya india dan cina.. kena ubah strategi.. kena panggil penceramah dikalangan cina dan india gak.. baru betul kot... dan kebetulan plak prof adalah pakar sejarah dan perlembagaan negara.. so aku rasa agak sesuai dan kena caranya kot...

ate.. adalah perubahan kan...takdelah penceramah yg sama jer...
memula kan.. aku nebes gak... yelahhh.. risau.. para akedemik ni...
tak senang tido aku dibuatnya...
tapi difikir bos aku akan turut serta.. kendur skit perasaan cuak aku ni...
last-last kul 9.00 pagi bos call..

'elo na.. saya tak dapat datang .. so awk handlelah yekk...'

bila dgr tak datang je... degup kencang jantung aku..
tapi takpe.... kena terima apa yg berlaku...
blajar kan.. mana tahu rezeki aku lebih nanti.. aku kena lalui gak semua ni...

so.. aku okkan jelah dengan bos....

"ok bos.. takpe.. saya handle... "
ecehhh.. ayat confident... padahal cuak gak...

dipendekkan citer.,..

masa aku sambut je Prof... ooooo... sungguh tak ku sangka...
prof memang seorang yg berbudi bahasa dan hamble...
senang aku menguruskannya...
alhamdulillahhhhh... memang tugas aku dipermudahkan allah.. syukur..syukur...

byk betul ilmu yg aku dapat....

1 comment:

  1. PAGI NI INA PUN AKAN DENGAR CERAMAH DIA :) CANT WAIT TO HEAR..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]