Full width home nuffnang




Sungguh tidak selesa....

sbb nyer aku demam urat hari..
memula sakit tekak je..
pastu sakit tekak yg kritikal membuatkan aku demam urat ..
semua sendi-sendi aku sakit dibutanyer...

ingatkan nak MC hari ni..
tapi disebabkan CC beri amanah aku pegang kunci pejabat sementara cuti ni..
so terpaksa aku datang..
kalo tak kang.. opis aku berkunci plak...
nahas jawabnyer...

pagi ni.. aku makan ubat nampak ok skit.. tahap kepanasan pun kurang dah..
tapi still sakit tekak...

Fuhh.. kuat betul penangan limau mandarin ni ekk..
betul cakap org.. limau mandarin cina tu dia inject ubat ..
nilah kesan nyer yg aku dapat..
adohaiii..

2 comments:

  1. akak..minum air suam byk2..moga cepat2 sembuh..:)

    ReplyDelete
  2. sejak bersalin ank ketiga nih, saya pon senang kena demam urat.. tapi tiap kali kena.. saya pakai foot patch tuh.. alhamdulillah, bangun je pepagi, sure ok. But make sure minum air banyak n tido secukupnya.

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]