Full width home nuffnang

Fuh!!! penat sungguh hari ni... kaki rasa nak tercabut... seawal jam 5.00 pagi dah bangun dan bertolak ke Shah Alam untuk bertugas di Politeknik Shah Alam... golap gelita weh aku laki bini sampai ke Poli... sempat tidur jap dalam keter...

ini semua penangan laki den yg berkobar-kobar nak gi Ujian Assesment Centre .. sebagai isteri ikutkan jelah... memula ingatkan nak book je Hotel di Shah Alam, tapi bila dihitung, ditolak, di bahagi...hanya mampu tidur dirumah je... hahhaha...

Aku plak... kebetulan bertugas sebagai urusetia untuk Program AC ini.. tapi awas ekkk.. jgn kata beruntung kerana ujian ini sgt-sgt telus... penilai tak sama setiap simulasi yang dijalankan... so takde peluanglah nak mengadjust-adjust.... lagipun tugas aku bukan urusetia markah ke bagai.. semua tu SPA yang uruskan... aku hanyalah pak pacak yang membantu aktiviti makan, minum, teknikal dsbnya berjalan dengan lancar seperti dirancang... yang lain semua SPA yang buat...

Walaupun kerja-kerja yang dilaksanakan nampak baik seperti dirancang.. tapi jiwa dan perasaan aku bercelaru... sbbnya ..risau dengan kemampuan en hubby... ya.. aku tahu dia boleh buat... dan aku yakin dia boleh menjadi seorang pegawai yang berkalibar.. kerana jika dilihat dengan jadual kerja dia seharian pun aku rasa memang dia layak dapat jawatan ini...

Tapiiiiiiii................ rezeki semua dari allah... dah berada tepi bibir pun kalo allah tak izinkan... tak masuk mulut gak.... betul tak?????

so jalan yg terbaik berusaha, tekun, redha dan sabar dengan apa yg ditentukan oleh allah...

Dan untuk hari ini...aku hanya dapat update sikit jer... sbbnya jap lagi aku kena jadi pendengar dan pengomen yg setia semasa latihan ceramah.... gitulah ko..... dah kahwin ngan org penerangan... so ..siang malam pagi petang ceramah jelahhhhh... ahahkskkss...

2 comments:

Bottom Ad [Post Page]