Full width home nuffnang

Aaa.. sedih plak nak tinggalkan Jimmy Choo ni...
tapi kalo dah darurat kena tinggalkan gakkkk...
actually inilah beg kesayangan aku...
aku pakai dia sampai naik lencun, hitam dan buruk..
tak caya???
kalo tak caya.. tgk ni.....



amacam??? percaya tak????

memang hukum buang je kan beg aku ni...
yelah.. sapa yg mengenali aku sure tahu perangai aku camner kan...
bukan kodukut.. tapi aku jenis perlu baru beli...

patutnya dah kaya ekk aku.. ni kayap adalahhhhh...

sampaikan kawan-kawan aku kalo tgk aku junjung beg ni kehulu kehilir..
semua kata beg aku beribu riban....
sbbnya.. tgk jenamanyalahhhh...
padahal GM mari ler....

katanya.. kalo beg murah.. sure dah beli lain.. ni kalo pakai sampai lencun.. sure mahal... ahahksksks,... lawak..lawakkk....

now... aku dah pun menggantikannya..




kini Jenama SEMBONIA pilihan hati...
inilah dia.....




puas meraound nak dapatkannya...
nak tahu reganya berapa???
RM 399.00 tau!!! mahal kan...tapi.......
setelah diskaun.. RM 119.00 jer....
bapak byk punya less... entah ya ke tak....
so... dengan ini aku mengucapkan "selamat tinggal JIMMY CHOO"...
dan "Selamat datang SEMBONIA"...

Dengan lafaz Bismillahirahman nirahim... maka dengan ini aku merasmikannya...ahahkss..

5 comments:

  1. Sejibik la ngan beg hantaran zee dulu..same taste ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. beg akak sama ngan beg along Lisa...huhu..takper la kan...

    ReplyDelete
  3. hahak.. betul la kak. kepamnye beg Jimmy Choo tu :). sy pn mcm akak, dh lunyai beg br beli baru. btw beg baru kaler hitam bagus, x cepat nampak kotor. so jangka hayat lebih panjang. ekekek.. x tahan ayat last "slmt tinggal Jimmy Choo" hahaha..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]