Full width home nuffnang



Adik beradik aku ramai.. 14 orang ok.. satu ayah dan satu ibu.. terer kan ayah aku??? ahahhaha... lawak.. takpelahhh.. itu kisah dulu-dulu... TV takde gamaknya.. so nak bersosial pun bukan ada kan.. so lepak kat umah ngan keluarga jelahhh...

aku secara rasminya dah tentu aku mempunyai family yg besar... semua plak beranak ciut miut.. aku je komeng tak beranak-beranak lagi... subhanallah...

so bila dah balik kg.. perkara yg paling seronok adalah lepaking bersama mereka...seronokkkkkk sgtttttttttttt... bahagia sehhhh....

byk benda nak story....



kalo bab masak memasak plak paling mudah sekarang... panggil je nama sapa-sapa anak saudara... zap..zapp terus settle...
yelahh.. dah generasi kedua plak yg uruskan... kami yg generasi pertama ni duk rehat je dahhh sambil gosip-gosip...

rasa-rasa haus.. jerit je.. suruh bua air.. wekekekeke... lawak-lawakkk...

harap-harap silaturahim yg terjalin akan kukuh selamanya.. amin....

1 comment:

  1. 14 beradik tuh! 2x ganda adik-beradik sy. memang meriah!!!

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]