Full width home nuffnang

Colour blocking ini boleh juga dikategorikan sebagai kontra warna. Tetapi jika ingin menggayakan colour blocking, janganlah tersalah warna pula.. nanti bukan jadi colour blocking tapi eyes blocking laks...

Actually aku tgh pening sbb opis aku nak buat satu dinner yg bertemakan 'Blue Colour'.
Ok gak tapi dalam hati mcm berfikir adohai nak beli baju lagi.. kaler plak terikat dengan 'biru' je.. camner ni ekk..

Tapi dek kerana tak puas hati punya pasal.. 
aku godek2 internet dengan harapan kot2 jumpalah 
 tema biru yang dimaksudkan..
alih2..masa search internet terjumpalah tema 
'Colour Blocking' 
dalam hati berkata2.. cun gak ekk.. terus aku tanya kawan-kawan yg lain samada setuju atau tak tukar plan.

 Biasalah.. yg muda belia sure setuju.. dah zaman dia kan..
tapi yg zaman akak-akak ni mcm berat skit nak setuju.. tapi bila aku tunjukkan gambar kat bawah ni..
gambar dinner  yang dianjurkan oleh KKLW baru-baru ni. 

terus semua setuju...


amacam cun tak...sweet je kan.. terus like 50 X
hihihi.. syukurlah..


  
Ni tgk gambar kat bawah ni.. 
apa??? ingat akak-akak takleh melaram
'colour blocking'
Tgk gambar kat bawah ni cukup.... 
cantik gak.. 
baju kurung boleh.. jubah boleh.. janji ..
'colour blocking'


Ikutkan takdelah hodoh sgt pun.. pakailah apa2 pun yang penting kombinasi colour. Colour yg memainkan peranan.
barulah nampak ceria.. 

So.. kami sepakat tema Majlis Dinner Bahagian Pengurusan Sumber Manusia Jabatan nanti adalah bertemakan
'Colour Blocking'
Nantikan kemunculannya.. 
hihihi!!!

 




No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]