Full width home nuffnang

I was fortunate that I get and I plan to become a reality by 2012. Tapi ada banyak benda lagi yang aku berkenan dan teringin nak masukkan dalam wishlist tahun 2013. Antaranya :

1. Nak Beli Rumah Untuk Aset
Ikutkan setiap masa aku mengusha rumah-rumah apartment yang sesuai untuk dibuat duit. Geram je rasanya... Harga pun boleh tahan, Biasa la tu, permintaan tinggi harga pun mesti cantik jugak kan .. dulu masa aku belajar ekonomi, cikgu aku ckp benda yang mempunyai permintaan tinggi ni secara tidak langsung harga akan tinggi juga.. so sbb tu rega rumah ni melambung-lambung sekarang ni :)

2. Nak Cat Rumah
Semenjak aku pindah ke rumah baru, rasanya baru sekali aku mengecat rumah.. masa tu biasalah rumah baru.. idea mendeco ni mencurah-curah datangnya.. apa yg ada kat majalah.. itulah yg aku mahu.. last-last dah 5 tahun duduk terus tak mengecat langsung.. tapi aku rasa catnya ok lagi.. rumah aku pun mana ada budak kecik yang menconteng-conteng dinding. so itu yg ok lagi.. cuma aku bosan je ngan kalernya.. naklah kaler yg mengikut trend semasa kan.. hihihi..

3. Nak Beli Perabot Baru
Dari dulu lagi aku duk mengidam nak bawak masuk perabut LORENZO dalam rumah aku ni..bila lalu show room dia teransang nafsu aku nak memperolehinya.. hihihi..Design dia yang moden dan simple agak sesuai dengan jiwa aku. Insyallah 2013 kalo ada gaji lebih, aku cuba gak untuk mendapatkannya.
 

Tu je la benda yang ada dalam wishlist aku untuk tahun 2013..ikutkan byk lagi yang nak dicapai. huhu. Tapi fokuskan 3 ni dululah yek... Tgk budget. dan ukur badan sendiri.. Agak-agaknya apa wishlist korang untuk tahun 2013 ni..sama tak dengan aku?

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]