Full width home nuffnang

Ermmm ..lama betul tak update ....bz menggila... yelahkannn.biasalah bulan april.. bulan april bz ngan laporan suku tahun... kebetulan ada meeting JKPA, pastu ada majlis Dato' kp yang nak bersara hujung bulan ni.. dan mcm-mcm lagilah hal dunia yg kena involve.....

ok..kita lupakan hal tu... ni aku nak tanya kat korang.. camner hari ni????? half day ke full day kejer???? kan cuti panjang... so ramai yang half day .. dan ada gak yg dah apply cuti awal-awal hari ni.... nak cuti bersambung-sambung.... tapi aku?????? ginilah aku.... sama jer..... totap keje full day.... yelahhh... en hubby aku membz gak..hari ni dia bz ngan rehearsal program esok pagi....

surelah esok aku kena memerap kat umah... dah dia kejer kan... nampaknya plan nak balik kg tertangguh lagiiii.... eee nyampahhhhh... bising plak mak aku kangggggg....sorry yekk makkkk....

2 comments:

  1. full day kak ina.. cuti saya tak pegi mana2.. kesian tak? hehe..

    kak ina, hari tu nmpk kak ina jln kaki ke lrt sultan ismail. malu nak tegur org tgh rushing2. hehe..

    ReplyDelete
  2. suliana.... lorrr... awat tak tegur.. kalo tak boleh jln laju-laju bergandingannnnn... ahahksss

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]