Full width home nuffnang

Now batuk aku timbul balik... asyik batuk je..., risau plak aku...
balik kejer terus en hubby ajak gi klinik...

sampai-sampai Dr takde... rehat makan malam katanya... kena tunggu jap...
takpelahhhhh.. dr pun nak rehat gakkkk....

1/2 jam menunggu nama ku dipanggil masuk bilik rawatan...
ahhh..lega...

Azlina... sakit apa???
emm tang ni letih nak dgr ni.. ada ke tanya aku sakit per....

Batuk dr....

lama dah batuk.... baru jer... tapi kerap... nape ekkk...
cuba nganga mulut.. saya nak tgk tekak awak...

ngangalah aku....

oo awk ada tonsil...
apa??? tonsil... bahaya tak???

setakat ni tak bahaya... tapi kalo dia membesar bahayalahhhh...

so.. apa rawatannya dr...
takde apa... hanya operation je bolehhhhh...

ee mengerikan bila dgr operation....

adohaiiii... takut dan risau aku dgr....

dalam 5 minit aku dah kuar dah... takdelah dia chek apa pun.. just nganga mulut jer....

tapi bila time amik ubat...
mai aiiii...
terkojut den...
servis tak sampai 5 minit....
ubat sekadar ubat batuk, antibiotik, selsema dan sakit tekak...
nak tau kena berapa????

ce teka..cetekaaaaaaaaaaaaa..............

eermmmmmmmmm jawapanya...

RM 66.00

mahal kan?????

kesimpulannya.... kos ubat dah mahal sekarang ekkk....
ke aku yg terkena sebenarnya....

2 comments:

  1. hush..mahal ler tu... cam gi pakar plak... ko ada tonsil ke weh..??? batuk tak baik2 ler tu... sebab tu jangan minum ais... orang minum ais..ko pun minum ais...hish

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]