Full width home nuffnang

Assalamualaikum W.b.t... dan salam sejatera...
aaa jawab salam pun kena panjang tau..kalo tak kang.. rezeki seharian kita akan dapat yg pendek-pendek gak..

Actually rasanya dah 3 hari aku tak update blog ni. Masuk pun jarang-jarang, bukan apa sekarang ni bz betul dengan kerja dan dengan keadaan aku yang tak beberapa sihat ni membuatkan aku jadi malas untuk online.

Ini pun aku update awal pagi secara laju-laju mcm kena kejar anjing gila.. ehh!!!!! kena kejar anjing sempat ke menaip??? compiusss....ahasskkkk..

Sebenarnya ada banyak benda yang aku nak update, tapi tunggu la ye nanti bila aku dah free aku akan tulis. Sekarang ni nak pergi makan dulu.. sbb kejer menimbun-nimbun kena buat.. paling malas nak buat presentation....sbb maklumatnya payahhh benor nak dapattt...

Ok lah aku nak pergi minum ni, daaaaa.....

1 comment:

Bottom Ad [Post Page]