Full width home nuffnang

Hari ni hari khamis, semalam hari rabu, esok jumaat dan lusa sabtu.... Ish..ishh... apa aku mengarut ni..... sebenarnya aku tengah tension ni. Apsal la dari semalam aku xleh nak fokus keje nih.....

Semua idea yang bagus aku lakukan untuk kejer ni..... tapi ada ke org nak dgr idea aku tuuu....setakat pagar dawai mcm aku ni sapalah yg nak dgr ekk... silap-silap dgr boleh tapi haram nak dipraktikkan.... ya allah.. bila ekk nasib aku nak berubah... berubah menjadi seorang pemimpin, menjadi ketua, menjadi bos kepada staff-staff aku?????

Ada ker ruang dan peluang untuk aku?????
Ada ker nasib aku akan berubah?????
kan best kalau aku ada kayu ajaib... alah kayu yg hujungnya ada bintang ngelip-ngelip tu....
yang kalo kita klikkk jer kita berubah tuuuu......

7 comments:

  1. ooh...benda alah tuh yang macam citer bawang putih bawang merah versi indon tu eh?... anak aku ada stick ajaib tu! ko nak pinjam...? wekekekek...

    ReplyDelete
  2. rilex arr kak..hari ni hari membosankan,sape tau esok hari menggembirakan..

    'magic wand' tu bnyk jual kat kedai..

    ReplyDelete
  3. insyaallah suatu hari nanti ade la rezeki nak jadi bos kepada staff staff ...sabar, banyakkan doa,

    ReplyDelete
  4. bkn 'klik' bunyik kayu tuh but, 'pling!' he3..

    ReplyDelete
  5. tu la kan ina...menanti keajaiban..huhu.....

    ReplyDelete
  6. tak lama lgi jadi la tue...kne usaha jer...

    ReplyDelete
  7. Kalau ada kayu ajaib tu, aku pon nak jugak! ^_^

    Tp kau kene yakin kau boleh Na.. (pandai je aku ckp, walhal idop aku sendiri ni pom tak tau la smp bila nk duk kat takok ni :( )

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]