Full width home nuffnang



Hari tu kan lunch hour aku gi makan kat Tanglin... makan ikar bakar ..
Fuhhhh... air asam dia.. power beb.. melelehhh airr liurrqqq........
punyalah ramai orang...
tak pernah aku makan kat sini...
aaaa... ini citer minggu depan ler.... minggu ni kan aku start diet dah... aahahskss...



tapi bila orang ni nak belanja oklah kan..
rezeki jgn ditolakkkk
musuh dah tentu aku tak nak cariii ...ahahaksksks

so.. TQ lah pada Abang Mus ni.. coz belanja aku dan budak kembar ni makan...



sebagai mengakhiri N3 saya, serangkap pantun untuk Abang Mus ekkk...

Meh kita jalan kaki
lepas makan gosok gigi
sok-sok ada rezki
tak reti-reti nak blanje lagi...



wakakakka...licinnn... aaarrrggggghhh... alhamdulillahhhh............

11 comments:

  1. wah...cedapnya ikan bakar itew ;p yumyum

    ReplyDelete
  2. tuhla..segan konon... last2..licin... segan2 kucing ko ye...ahaks...

    ReplyDelete
  3. ehe.. mcm gitu punye sedap. me pun nak.. ehehe

    ReplyDelete
  4. alamak.. ni yg buat aku tingin ikn bakaq gak ni..
    air asam tu.. mengancam!

    ReplyDelete
  5. perghhh..meleleh air liur nengok ikn bakar tu....

    ReplyDelete
  6. la...klu diet tak yah la mkn klu ade org blnja.hehhee

    ReplyDelete
  7. fuyooohh..mengancam btl la air asam dia....telan ayaq liuq nie...
    tp sy pun dlm proses diet..tak mo mkn nasik..hahaha...tgk la smpai bile bleh tahan...so far,ok la...tp melantak benda lain pun sama naik gak...camno tu..heheheheh

    ReplyDelete
  8. mengancam tul la ikan bakar tu .... dah lama tak p makan ikan bakar kat luar.. nyam nyam nyam

    ReplyDelete
  9. terliur tgk ikan bakar tu..sedapnyee

    ReplyDelete
  10. oh tidak... terliur nyer tgk ikan tu. Huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  11. tangling - sedap le ni...
    baru berkira22 nak g mkn ikan bakar kat istana

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]