Full width home nuffnang

Aku sebenarnya sgt rindu ngan Abah- entah nape tetiba rasa sayu je ingatkan abah.. tahla, masih jelas saat2 aku kehilangan dia..
kalau diingat-ingat memang di saat ni aku rase sebak sgt. Sebak mngenangkan nasib aku cmni. ALangkah seronok dan bahagianya bile abah ade di sisi aku saat2 ini...

Kalau aku tgk mak.. mesti aku terkenangkan abah.. ingat abah mesti aku terkenangkan atuk... sedih sehhh....
napelah sehingga kini aku tak dapat menjaga mereka ekk..

mak, abah.. maafkan ina yeekk.. ina tak dapat jaga mak dan abah di Kg... ina mencari rezeki di KL... rentetan kejer yg byk membuatkan ina jarang balik kg...

Tapi syukur mak selalu datang Kl ... dapatlah ina luangkan masa ngan mak...

Maafkan ina ye mak...

buat arwah abah dan atukk.. i miss u forever ...
alfatehah...

5 comments:

  1. alhamdulillah, nampaknya hang tak lupakan mereka walaupun mereka sudah tiada bersama di bumi yg fana ini. Syukur jugak...sbb masih tidak lupakan tanggungjawab terhadap bonda tercyg...

    ReplyDelete
  2. aku pun lum dpt duduk same2 mak aku....memandangkan tempat aku berteduh skrg bukan hak sebenar aku...dan awal2 lagi mak dah angkat tgn tanda memang x nak duk dgn aku wat masa skrg ni...lebih2 dia pun dah terlalu rapat dgn si kecik aqilah....dah x leh nak renggang...begitu jugak dgn aqilah, pantang tok dia takde mesti duk tanyer...so, x tau la bila masa mak aku nak duk ngan aku kalau dah camtu...bila pk2, kena dptkan baby cepat2 la kot...hikss...sbb skrg ni penyeri nyer lum adoooo....tu pasal tarikan aku x brapa nak power...

    ReplyDelete
  3. masih dpt bermanja ngan mak...
    sis - dua22 udah xde..

    ReplyDelete
  4. I totally understand yr loss - I just loss my mum last raya -sebak kan kalu teringat - kadang malas nak layan nak ingat coz nanti nangis - org kata tak baik sedih2 layan peraasan ingat org yg da tak da - u hang on there - *hug*

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]