Full width home nuffnang

semalam aku tak tau nak kemana...
Lepas En Hubby aku kejer semalam..
dia bawak aku dan adik dia ke Midvelly...
Lama sudah aku tak pergi ke situ..
seingat aku.. zaman aku cintan-cintun dulu selalu ler...
dah kahwin ni jarang benonya aku gi sana....

dulu ramai gak orang tapi masa tu tak hirau sgt ...
la ni ramai orang naik lemas plak aku....
naper ekk..
adakah faktor umur??
atau faktor persekitaran??



yg paling aku lemas bila aku tgk ramai beno yg berpeluk-peluk...
setakat pegang tangan..bahu..pinggang ok lagi...
ni siap berkucup-kucupan tu.....
adohaiiii.....
apa nak jadi manusia sekarang....



penat berjalan aku ajak En Hubby minum kat Food Court...
memang lawo ler tpt dia...
tapi makkkk aiii...
makanan dia mahal bebeno......
Mee kari rege RM 12.00 sepinggan.....
hilang selera aku nak makan...
terus teringat nasi kat umah...



tapi dah alang-alang datang sini makan gak ler....
nak order lain rege melambung ...
amiklah aku mee kari bodoh ni Rm 12.00 sepinggan
si CT makan sorang..
aku dok kongsi makan ngan En Hubby.........
semekin tul.....
ahahhaksss......



lantak aar... bukan duit takde pun... ( iisshh padahal memang takde pung )
tapi mengenangkan mahal dan tak sedap tu... sayang plak duit nak kuar...
aku siap pesan lagi...
mahal makanan kat sini.. pastikan makan sampai licin...
hahahhahaha.............

3 comments:

  1. MASA ENA P MIDVALLEY DULU, TAKTAU NK JALAN KEMANA SEBAB TEMPAT DAH LA LUAS, PLAK TU STANDARD JE NAMPAK HUHUHU.. ASE KITA NI RUSA MASUK KAMPUNG PLAK HUHUHU

    ReplyDelete
  2. risa gi mid valley tu boleh dikira...malas nak gi sane coz for sure ramai orang dan confirm akan sesat kat sane...hehehe

    ReplyDelete
  3. dulu masa bujang rajinlah pg ngan kwn2..skrg pegi adoi pening ramai sgt org..mgkin faktor umur kot..he he he...

    mee kari 12 hinggit?dahlah standard food court jer..kalu kopitiam tu bolehlah accept lg..mmg xberbaloi kan..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]