Full width home nuffnang



Jumaat lepas aku dapat makan free
makan pizza hut..
yang benonya...
pizza hut aku tak berapa nak suka...
setahun nak pegi sekali pun payah...
memang aku laki bini tak berapa nak gemo pizza hut..
tapi dah org nak blanja kan...
aku pegi jelahhh...
rezeki.....
hentam jelahhh.... ahahksss....



ko tahu benda ni per...
aku punyalah jakun....
terpaku kejap...
tak tahulah benda alah ni ada...
rasanya aku makan kat kajang takdelah benda alah ni...
tapi best wooo.... nak minta apa-apa jer.. just tekan jer...
tapi yg tak bestnya....
tekan call pun haram dia nak datang...
baik aku lambai je...
berdesuppppp dia datanggg...



we all takdelah order sakan.. simple -simple jer..
just alas perut...
they all order Thai Sea Food ni...
not bad gak lahhh....



dah nama free.. apa yg diorder harus makan je kan....
jgn byk songehhh.....



aku makan 2 keping jer...



nyammm..nyammm... sedappppp....



ni ler minah yg blanja tu...
dapat duit ASB berkepuk-kepukkk...
mujur zakat kat aku.. wakkakaka....



aaaikkkk.. si pantin baru ni pun ada ko....
aksi sengal laki duk jauh...

so.. lepas makan tu we all takde kemana pun..
just ronda-ronda Maju Junction...
kul 2.00 we all terpacak dah kat opis semula....
rajin kan....wakakakka.....

Ok..Ok.. lupa plak nak ucapakan Tq pada member aku yg blanja ni...
pada Zarita... thanks ler coz blanja aku...
thn depan kalo dapat berkepuk lagi.. nama lupa listkan nama aku ekk...
wakakakkak.......

4 comments:

  1. wey.. yg kepuk2 asb tu..
    mai la zakat kat aku gak sket....
    aku anak yatim kematu.. lg afdal..
    ngeh!ngeh!ngeh!

    ReplyDelete
  2. wahh bestnya org blanja mkn pizza...

    ReplyDelete
  3. kak, sumer posing stok letak garfu ngan sudu kat mulut kan?? hehehe~ nyum nyum...lapar arr tgk pizza

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]