Full width home nuffnang



Balik je Terengganu en hubby aku tak habis-habis sebut nak makan nasi kukus.. hari-hari duk sebut jer... aku tak buka langsung selera nak cuba makan...dan akhirnya masa balik baru ni... sempat we all singgah makan dan melunaskan hajat dia..tak pernah aku makan nasi kukus kat PAKA ni..katanya popular... ikut jelah...aku bab makan ni memang cerewat sikit... memilih... kalo lain bentuk rupanya .. sorry aku nak makan...



Rupanya inilah bentuk nasi kukus nyer....
nasi yg dikukus dan lauk ayam goreng berempah, timun, sambal belacan, dan kuah gulai..
kuah gulai ni.. mcm karilah lebih kurang... tapi sini panggil kuah gulai....



masa sampai order ..bukan main berseni lagi.... tradisional sungguh... tapi oklah sedap... bila aku makan.. tapi takdelah sedap benonyer...... biasa-biasa jer....takpelah.. janji apa yg dia mengidam tertunai....

9 comments:

  1. kami selalu makan kat sini.....

    dekat jer dengan rumah...hehehe

    ReplyDelete
  2. nampak cam nasik kandar kan? gulp2! *telan air liur. heh3..*

    ReplyDelete
  3. ain.. dekat je ngan umah???? lor awat tak calling2 kita.. leh akak blanje ...ahakass

    ReplyDelete
  4. sedapnya nasi kukus tu..kat sg buloh ni ssh nak dpt yg sedap...

    ReplyDelete
  5. laponya perut ..hah..tgk nasi kukus nie

    ReplyDelete
  6. nampak sedap la kak... terliur hajar...

    ReplyDelete
  7. nampak cam sedap harus terai ni hehe

    ReplyDelete
  8. mmg sedap lo nasi kukus ni. seminggu sekali sall mesti beli.

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]