Full width home nuffnang

hari ni.. pepagi aku dah sampai opis...
motifnyer aku kena kejer...
settlekan semua paper utk kenaikan pangkat, KUP 15 Thn, pengesahan, pemangkuan dan uruskan kursus-kursus aku...

memula niat dihati memang malas... tapi bila difikirkan bos nak semuanya settle sebelum 1hb julai 2010 so aku gagahkan juga... julai adalah bulan yg membzkan aku...
bulan julai bz ngan urusan temuduga gred 44, tarikh lapor diri pegawai baru gred 22,27,32 dan 38..
fuhhh.. memang senak perut aku....
harap-harap semuanya ok....

oklah itu je sempat aku update... coz aku bz ni...
ok daaaa.....

aku sayang kamu semua....

3 comments:

  1. Bila terlalu sibuk...kawan2 blog akan setia menanti...di sini..di blog world...

    ReplyDelete
  2. ooouch, byknye kije.. akak jaga service ke? jabatan ane ek..
    huhuhu, kalo jaga service mmg byk sket kije.. sy plak bulan ni bln sibuk gak, jaga aset jabatan.. huhuh, d pemeriksaan aset lak n laporan aset 3 bln skali..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]