Full width home nuffnang

Semalam 1 Jun 2010 last orang menyewa umah apartment aku...
semalam gak aku gi jumpa dia utk amik kunci dan check apa yg patut...
adussss.... ginilah cabaran tuan rumah jika umahnya disewakan org..



pelik tul.. aku dulu.. sewa umah org.. takde rosak-rosak..
tapi bila tgk umah aku... emm sedihhh...
dengan tombol pintu yg tercabut.. plak soket api tertanggal..
cermin tingkap pecah...paku dinding sesuka hati byk-byk...
adohaiii... cabaran tul...

dah lah dapatnya tak byk.... setakat lepas bayaran sewa bank jer...
kena tanggung plak kerosakan...

mujur dlm aggrement aku ada kata.. deposit akan dipulangkan
sekiranya tiada kerosakan dan bayaran bil tertunggak..

so... sah-sah aku akan betulkan semua kerosakan ..
dan akan tolak deposit dia...aaahksss....

pelik tul aku.. si penyewa ni...
duduk berdua laki bini pun boleh tanggal semua-semua ni.. ganas..ganas....

so korang tgklah sendiri kerosakan umah aku ni ekk...



sanggup tu pecahkan tingkap semata-mata nak pasang penyedut angin ni...



suis lampu yg rosak..



soket yg tertanggal


dan tombol pintu yg rosak...

12 comments:

  1. ganas tul penyewa umah akak ni.. ngalahkan org bujang yg duduk... huhuhuuu

    ReplyDelete
  2. adoiii kalau laki2 dok umah ni leh terima lagik..
    ni bini pon tak jaga ka...buat malu saja

    ReplyDelete
  3. erk mcm ngeri la pulak. br igt nk sewakan rumah. tp sygnyaaaa... :(

    ReplyDelete
  4. macam2 kerenah org ni kak...

    ReplyDelete
  5. ish3 sabp jekla kak ek...tu lom de ank lg tu..klu x kompem la dinding abes berconteng2 ek...huuuuuuuu

    ReplyDelete
  6. fuh.. dahsyat yg rosak tu.. saya pun baru je sewakan rumah kat org pada 1/5 baru ni... harap2 jaga dengan eloklah..

    ReplyDelete
  7. salam
    perghh ganas tul penyewa ni....sabo jela
    nway salam ziarah kak=)

    ReplyDelete
  8. ahahahaa...kalo gaduh2 jenis binasakn rumah kot....tutup pintu gedegangggg! tutup bukak suis lampu dgn cara ganas...

    ReplyDelete
  9. agaknye tiap2 hari gaduh baling segla, terajang segala pintu kot

    ReplyDelete
  10. mak aih..dok laki bini pun ganas cam ni...

    deme selalu gaduh kot kak..hehe

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]