Full width home nuffnang

Tajuk tak boleh blah.. mcm nak mula berniaga jer...
Ecehhh.... padahal saja nak naikkan hit...
sbbnyer per tau..

sbb nyer.. aku terbanca surat khabar minggu lepas dia...
dia kata carian google malaysia yg tertinggi sekali ialah
" MEMULAKAN PERNIAGAAN "

So aku nak try test gaklah.. adakah hit blog aku ni pun akan dikunjungi..

kata orang dapat tempias nyer pun takpe kot.... bukan salah pun kan...

seperkara lagi...

mengikut kata si paper ni...
carian google malaysia atas nama individu yg tertinggi adalah
nama.......Hanis Zulaikha...

hebat minah ni.. yelah org lawo kan.. model plak tu.. mana tak ramai org berkenan..
setakat aku yg 3G ni sapalah yg berhajat...ye dakkk... kui...kui...kui...

lantaklah... janji bahagia....

3 comments:

  1. haha...sok aku pon nk letak title MEMULAKAN PERNIAGAAN la (^_^) (tp isi psl mkn bontot ayam. bleh?)

    ReplyDelete
  2. boleh... A.I... apa salah nyer... blog kita kan... kui..kui..kuiii

    ReplyDelete
  3. SIS mmg x pandai berniaga ni...
    Teruskan INA ===

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]