Full width home nuffnang

wahhh...wah...
semalam citer hit google
kali ni citer perniagaan online je...
nak niaga ke apa ekkk....

gini... saja nak heboh kat korang...
aku dah pun daftar biz online di FB
nama FB aku

" PRIMAYA CLASSIQUE "

Clazzzz tak???

nama takleh blah ekkk.... lagak....

biz ni takde kategori apa-apa..

semua yg boleh aku jual aku jual...
pendek kata apa je aku jual.. selagi ada permintaan...

setakat ni aku baru update BARUT BABY dan HANGER

yang lain-lain akan di update dari masa ke semasa...

so kalo korang rajin.. klik-kliklah FB niaga aku ni ekkk...

" PRIMAYA CLASSIQUE "

3 comments:

  1. assalamualaikum,

    saya ada request utk add fb puan cox nak tengok apa yang puan jual kat fb dan fb saya adalah rosniza. tq

    ida

    ReplyDelete
  2. hhahhaha... kire ok la tuh kak.... semoga berjaya...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]