Full width home nuffnang




Org niaga aku pun nak niaga.. penyudahnyer sendiri yg tak cukup masa... buat FB niaga tapi hampeh nak update produk niaga... lawak..lawak... buat kena ketawa dengan otai-otai biznes jer aku ni...

takpelah.. inikan langkah permulaan... memang cabaran byk melanda... takpe.. bukan senang nak senang... lainlah skim cepat kaya ker... itupun bukan mudah nak kaya... ye tak???

so... dengan ini aku nak habaq mai kat korang yg aku dah update FB niaga aku.. ada beberapa helai Blouse yang aku update... ikutkan bykkk.. tapi itu je yang sempat aku amik gambo..

sbb masa nak nak amik gambo tu.. tetiba je laki den ajak teman dia gi melawat kawasan jajahan dia... fuhh.. jadi bini YB plak aku...

jadi nyer... itu je yg sempat di snap nyer... kalo korang sudi.. jengah-jengahlah Fb niaga aku tu yekkk....

KLIK je KAT SINI....

atau pun kat sini

1 comment:

  1. hehehe biasalah tu tak cukup masa nak update kot ... slow slow lah .. hehehe u ni lawak jugak kan

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]