Oklah.. tak lama lagi kan nak raya.. ceh... posa pun blum dah nak citer raya dah ekk.. aahahahkkk.. lantaklah... yg penting aku nak citer gak pasal baju raya...

Korang pasan tak.. sekarang ni trend orang pakai baju kurung moden yang lengannya bercekak tu.. alahhh... yang mcm lengan baju kemeja tu... pernah nampak tak....

takkan tak pernah kot... coz merata pegi sekarang... melambak jual yg dah siap...

Tapi aku taknaklah yg dah siap tu.. almaklumlah.. lagipun badan aku kan lain mcm skit.. so agak tidak selesalahhh kalau nak beli yg dah siap kan.. so hajat dihati aku naklah gi menempahnya... huhuhhu....

Kebetulan plak.. bulan ni semua majalah asyik tunjukkan gambo fesyen baju raya je kan.. so aku pun terpengaruhlah plak... masa tgh belek-belek majalah nona ni... aku tengok ada fesyen baju yg aku maksudkan.. impikan...idamkan itew... hiiikskksk..

Apa lagi.. terus zasssss.... aku snap..... hahahha.. cian mamak majalah tu .. aku tak beli... aku hanya amik gambar je.. wakakka... jahat kan aku...

kiranya aku dah congak-congak... cadang-cadang... tahun ni aku nak buat fesyen cam nilah...









tapi.........

Sesuai ke....

Padan ke.....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, July 31, 2009
categories:

1 Responses to Fesyen baju Kurung 2009

  1. niezam Says:
  2. salam...ermmm...cantiknye fesyen ni..
    saya pun teringin gak nak buat fesyen cm tu utk raya thn ni...
    ermm....berkenan sgt dah nie...:))))
    nak tanye...majalah nona bln brape ye?

    SWEET BAJU KURUNG COLLECTION

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS