Apa target korang?

jangka pendek? @ jangka panjang?

Baru-baru ni aku ada sembang dengan En Hubby...biasalah.. bila dah melalut tu mcm-mcm yg diperbincangkan dan diborakkan... topik hangat dah tentulah pasal masa depan.. Alhamdulillah semua perancangan @ target @ hala tuju yang aku fikirkan semuanya tercapai...

Contohnya macam dalam 10 tahun aku bekerja kena ada rumah sendiri.... pastu kena ada kereta..... kena menyandang jawatan apa selepas 10 tahun... pastu kena ada anak berapa kan...

Alhamdulillah..tercapai.. cuma bab anak je belum tercapai lagi... yelah itukan kuasa allah.. tapi aku dah berusaha... cuma usaha aku ni kena kuatkan lagi jer....

Tapi untuk tahun ni dan perancangan aku 10 tahun akan datang.. telah pun diperbincangkan bersama... harap-harap ianya menjadi kenyataan.. amin....

korang plak camner??? ada target gak ker???

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, June 2, 2011
categories:

1 Responses to Impian yg tak tercapai

  1. Mak Izz Says:
  2. syoknya borak2 psl masa depan. sy dh keje gomen 10thn (tp tolak 2thn sbb samb bljr). br dlm proses nk beli umh, xde kereta (sbb xde lesen), anak 2, somi 1 (ops!) niat di hati nk samb degree dlm tempoh 5thn lg. tp xtaula sbb target nk beranak lg 2-3 org (haha) kalo ada rezeki apa salahnye kan? tapi takut ssh nk commit antara pljrn dan kuarga. kalo blh samb bljr tu biorle bljr betul2 bkn sekadar melepaskan batuk di tangga. mslh uang 1 hal lg. kalo nk samb degree pn dgn duit sendirilah, takmo wat pinjaman dah. plg utama, dlm tempoh 5thn ni target nk setelkan hutang piutang! dan x lupa menambah ilmu agama di dada insyaAllah.

    akak... usaha tangga jaya ye! sy sentiasa doakan akak dikurniakan zuriat sendiri 1 hr nt. amin ya rabbal alamin.

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS