Kalo citer bab impian ni.. memang byklah kan.. mcm-mcm impian yg ado.. tapi itulah.. bukan senang nak senang kan... dalam 10 perancangan dan impian tu tak semua akan tertunai... lagi plak impian aku yg melampau-lampau ni...

konon-konon nak hidup senang.. bukan kaya sgtlah.. tapi nak senang skit jer... maksud senang tu cam ni... katakanlahhh kalo adik beradik ko ke.. sedara mara ko ke datang melawat ko kan... senang-senang je ko berikan mereka wang belanja seratus dua utk bershopping di KL ni.. maklumlah.. amik hati dia melawat ko kan...

atau kalo ada kematian ke ..kesusahan ke kan... senang-senang ko beri mereka dua tiga ratus .. hahah gitu... agak-agak koranglah ramai tak org gitu kat malaysia ni....
ke dah makin kaya makin kedokuttttt.... hihihihihi...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, June 3, 2011
categories:

1 Responses to Sambung citer impian semalam

  1. Mak Izz Says:
  2. haha bestnye dpt kakak mcm akak :) *jom g sogo (dan dan..)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS