Luch hour adalah masa yg paling ditungggu masa aku kejer KL dulu.. nak plak hari jumaat mcm hari ni.. kan ke rehat panjang... so diwaktu senggang ni... bila kejer di Putrajaya ni rasa bosan plak. Dulu hari jumaat ni memang takkan ada kat office la waktu rehat panjang cenggini. Kalau nak cari aku.. nu hahhhh.. SOGO, Maju Junction, Jalan TAR...kat situ ko jumpa aku berjimba..

Tapi sejak keje Putrajaya ni. rehat panjang sehhhh... So ngadap pc aje la. makan..makan ..makan dan makan jelahhhh....Kalau rajin skit hadap la kejer Tapi biasanya malas la kan. Biasanya layan fesbuk ke kan... untung sikit duittt... ceh.. untung ke??? takde maknanya... jarang turun KL lah parahhh... sekali turun dah mcm org parakkkk.... semua benda nak beli... ye dakk...

Ehh.. esok cuti ekk... isnin pun cuti.. bestnyaaaa..... tapi mana aku bole berjimba cuti2 ni.. hidup aku.. IJN..IJN..IJN.... keadaan pak mertua aku still mcm tu.. tadi hubby call beritahu kaki dia bengkak semula... kencing manis dia plak tinggi... 21..20..18.. itu jelah... mana tak tinggi.. mak mertua aku kasi hentam minum oren Feel Fresh... aku kata jgn dia still beri gak.. katanya tekak pak mertua aku pahit... penyudahnya... kencing manis tinggi tak turun2..... mcm-mcm......




Posted by Diarihatiku1976 on Friday, December 30, 2011
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS