Korang ada?????

Aku????

Yessss... hingga kini ... aku setuju sgt dengan statement dibawah ni....

ko baca ni....

Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (mengikut satu kajian) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin.

Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang.

Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya

Tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang

Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda.

(pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu betapa asyik dan rilexnya)…FAKTA

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit sahaja bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

Pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, adakah anda cukur licin ketiak atau biarkan berbulu?

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, March 7, 2012
categories:

4 comments

  1. atty's Says:
  2. fakta yang menarik, aty memula tido je lagu tuh..
    cuma bila dah lena tu..along suka tido peluk2..kita jadik bantal peluk dia..hihihihiihi :)

     
  3. kejap je tido atas lengan nye.. lepas tu... sorg ujung dunia.. sorg lg kt ujung dunia stu lg.. hahahha.. klu smpi ke pagi melekap nye tu.. sah ade org kesejukan.. ahahahahah tp mmg x dnafikan.. sedap tido atas lengan ni.. kaannnn

     
  4. aNIe Says:
  5. Ina...fakta yang kita tak tau...hehehe... akak ni memang suka berbantalkan lengan suami...tapi lepas dah beberapa minit lepas tu... akak beralih...takut nanti lengan cik abang tu lenguh...

     
  6. Lynn Says:
  7. Salam kenal....

    Hmm..patutla saya rasa tenang bila sesekali berbantalkan lengan...
    Bila dah jauh-jauh nie...bila berkesempatan suka sangat tidur atas lengan dan dada hubby...sekurangnya melegakan tekanan duduk berjauhan...

    jenguklah ke birufirus.blogspot.com

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS