Full width home nuffnang

Minggu lepas kak long ajak berbuka bersama.. dia blanja katanya... aku on je bila dia kata dia blanja.. ateeee.. freee kan.... sure on...

Restoran pilihan kami adalah di restaurant wawasan 2020 di bandar kajang...
memang sedaplahhhh... harganya pun oklahhh... biasa-biasalah kan...



memula en hubby aku takde dalam list...last-last dia call kata dia balik awal plak... memang bersyukur beno aku wehhh....
yelahhh.... tahun ni aku jarang berbuka bersama en hubby... mcm ibu tunggal plak aku rasa... mana taknyer.... asyik program..program..program...

sabtu ahad ko jgn tanyalahhhh... memang setakat ni setiap sabtu ahad aku lum lagi dapat berbuka bersama-sama... asyik kehulu kehilir dengan "KEMBARA MERDEKA"
itu belum lagi hari isnin, selasa, rabu , khamis dan jumaat...
kalo dipikir-pikir memang menyakitkan hati...
mujur kejer aku pun sama ngan dia.. so ada gak tempoh bertenangnyer......



Ahhhh!!!!! malas nak tambah dosa ngutuk laki bulan-bulan posa ni.... baik sambung citer makan lagi bagus.....

actually makan kat sini memang maveles... terutama sup poktek dia ngan ikan pari bakar dia... memang terbaikkkkkkk woooo!!!!!!!!!

korang tahu ke sup pok tek tu apa...
alah.. lebih kurang mcm tomyam gaklahhh... cuma dia letak santan sikit kot... tu yg rasa mcm lemak-lemak masam gitu hahhh!!!!!!!!!!

\

tapi yang paling aku suka adalah pari ikan bakar dia... licin ko aku jilat... habis sirip, tulang dia aku hisap... hikkk..hikkk..

so kalo korang nak cari tempat makan area kajang yang best.. aku suggestkan tempat ni... senang je weh.. berdekatan dengan metro point kajang...
kalo nak senang lagi.. korang google jelahhh yekkk.....


1 comment:

Bottom Ad [Post Page]