Lama tak update blog alih-alih tak memasal tiba-tiba upload gambo sendiri penuh blog... wekekkekke... tak tahu motip apa ekk jadi gini...

adakah disebabkan meroyan??? boring????gila glamour???

No..No..No...

ini adalah disebabkan saja-saja nak interprem ......caya tak???

angguk & percaya jelah ekk!!!!

sebenarnya... aku saja nak abadikan wajah terbaru aku... bercermin mata baru ...actually cermin still guna yg lama .....cuma bingkai je baru... tiba-tiba berkenan kat warna merah plak... tapi jgn tak caya... cermin mata yg lama bertahan hampir 4 tahun ... niat dihati untuk bertukar fesyen asyik tertangguh jer... last-last setelah aku nekad ...sampai dua pasang aku beli.
insyaallah yg satu lagi tu minggu depan siap...

berdebar2.. mana rupalah muka aku nanti...



so apa komen korang...



ok ke??? sesuai ke????



muka bolat.. so empat segi adalah pilihan hati...


takpelah.. yg penting en hubby suka... dan en hubby bayar.... wekeeekke .... semestinya...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, February 9, 2012
categories:

2 comments

  1. ummiP3 Says:
  2. wah...frame cermin mata baru..akhirnya..bila plak nak handphone baru nie..ke saya yg tak tau nie

     
  3. Mak Izz Says:
  4. comeynya pipi dia, gebu gebas gitew.

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS