Full width home nuffnang

Aku memang geram tul tau.... ingatkan kursus team building jer yg problem..
sbb kursus tu utk yg bermasalah.. rupanya kursus fotografi pun gitu rupanya...
konon jawab nak hadir... tapi bila sampai hari yg dinantikan hampeh nak datang...
kalo aku tahu dia tak datang.. baik aku amik budak-budak baru
yang betul-betul berminat...
dari aku panggil yg dah skim pencen ...

ee malu jer... patutnya awak tu dah nak pencen .. tunjukkanlah skill awk...
disiplin awk... ni nak pencen lagi tunjukkan perangai buruk ...
malu siottt nak budak-budak baru.. yg semangat nak kejer tu....
patutnya orang-orang mcm nilah yang patut dicampak keluar dari jabatan..
buat nyusah jer simpan.... beku.. pastu tepu....

paling aku geram... time kursus suka-suki tak masuk class...
elo... ko tu sapa... suka -suki tak nak masuk kelas......
dah le tu.. dari mula kursus sampai habis kursus asyik memekak kat telinga
nak suruh adjust karaoke... dia plak pepandai deal ngan hotel
guna nama aku....
eee tak kuasa ler....
kalo ko nak ko bayarlah sendiri...
jgn libatkan aku.....
melambak pusat karoke kat melaka ni....

tapi tu le... bila aku bising.. dia benci aku....
siap banding-bandingkan aku ngan urusetia lain...
siap kata kalo dengan K**** atau A*** atau S*** dulu tak kisah pun...
akak rajin ekk... sentiasa ada dlm kelas....
sharp masuk kelas....
kalo si simpulan tu.... nampak muka masa taklimat jer...
pastu haram dan nampak muka lagi...
boleh gitu?????
sakit tak hati ko org ckp gitu......

eee malunya aku....org kutuk team work aku...
napelah... member-member aku ni tak fikir effect yg diterima....
takde rasa tanggungjawab dan amanah betul ler...

apa..ingat jadi urusetia ni senang ker....
cubalah ada sifat amanah dan tanggungjawab skit....
eee aku tak boleh ler org kutuk team work aku...

adohaiii.... camnerlah nak buat dengan org gini....

4 comments:

  1. payah kan org ginie....
    menyusahkan org je...

    ReplyDelete
  2. pulau kan jer org cenggini....nyusahkan org..buang masa...

    ReplyDelete
  3. fuh.. ada ye org cengini.. suruh masuk kursus pun nak tak nak je.. klu beri kat saya confirm punctual.

    ReplyDelete
  4. bagi kty je g kursus..org cenggini tak sedar di untung..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]