Full width home nuffnang

Ahad baru ni.. aku ajak en hubby gi Jom Heboh kat Putrajaya...
lepas balik dari Nilai .. Birthday Party Aqilah..
aku ajak en hubby ronda-ronda..
yelahkan.. dia kan asyik kejer jer...
so baik masa yg ada tu berdating....
cuci mata... tgk apa yg patut...



Masa memula tiba tu... bengang gak sikit..
sebab terpaksa menapak jauh nak parking...
tapi kepala set nak enjoy .. so menapak jauh pun sanggup tu...
lagi pun adik aku tak pernah gi Jom Heboh...
teringin benonya dia nak gi situ....
giler gumbira dia seharian dapat gi situ....


masa tu.. cuaca giler panas weh.. menitik peluh jantan seketul-ketul kuar...
naik lencun baju aku... hilang makeup semua.. hempeh jer...
dah le ahad tu aku tgk.. byk gerai yg dah mula tutup pameran...
yg byk gerai-gerai ala-ala pasar malam nu...
malas plak nak gi jengah gerai-gerai gitu...

kepala ni duk set nak cari gerai TV3 jer...
best skit kan... ada gak faedahnye aku gi kalo dapat tgk they all..
lagi pun adik aku tu teringin benonya nak nengok artis secara live....
aku dah biasa tgk artis...
ecehhh.. ayat lagakk......



panas pun panas ler.. janji tujuan dan matlamat tercapai...


tapi best gak ler... dapat tgk pengacara nona tu.. ala sapa ekk.. namanya...
lupa plak aku... adusss.... lantak ler...



pastu gi booth cereka tu.. dapat plak jumpa artis ni... nama pun aku lupa...
aku bukan ingat benonya nama artis... tapi rupa ingatler....
tu hah.. yg berlakon citer puteri bunian...jadi adam tu...
nak amik gambo kena bayo Rm 2.00 tau.. jgn tak tau...
aku malas nak amik gambo ngan they all.. aku snap jelah dari jauh...



ni artis gak... artis cereka manja.. wekekeekek... pasan.....
uuueekkkkkk... muntah ijo....


ceksi awek ni... masa ni... tgh panas... baju lencun basah...
bra pun nampak jelas ngan pusat tau...


hahahah... yg ni memang maveles...
si nurul shuhada ni.. live memang lawo gilesssss.....
patut si Dr Faiz tergoda... ciut je bibir dia...
tapi asyik main rambut.. mcm malu-malu dan tak confident jer ...



yg best kan.. masa aku tgh lepas minum air yg mahal berharga Rm 3.00 secawan kan..
tetiba muncul si Rossa keluar dari keter ...
nak nanyi kat konsert jom heboh tu...
menggigil tgn aku nak snap gambo dia...
gambo pun bluurrrr ko....
punyalah lawo... mulus dan ciutnya dia..
aku yg pompuan ni pun tergoda ko...
inikan lelaki..... kan....

issshhh... ishhh... punyalah lawo...
napelah ko kena cerai rossa....


aaikkk... napelah gambo aku pun blurr ni...
sama mcm rossa plak...
ke laki aku pun gigil amik gambo aku???
adakah aku sama lawo mcm rossa???
tetiba jer......motip?????...weekekkekeke...



eceh... nak gak duk sebelah yg reramai tu...
yg lain kurus... teriba ada je sibolat ni.. adohaiii....

tapi.. memang best lah... ramai belia-belia yg keluar masa ni...
yelahkan.. jom heboh nikan sempena Hari Belia Negara...
cuma yg tak sedapnya.. aku tgk belia yg ala-ala nak rosak tu...
belia yang tomboi... belia yg auuuww... belia yg .... malas nak ckp ler...
fikir sendiri jelah...

sayang kan.... inilah pelapis negara... tapi kalo belia ginilah yg ramai...
tak tahulah apa akan jadi kemudian hari...

8 comments:

  1. huh sye tak pernah smp jom heboh lagi kak
    sbb mikirkan kena napak jauh panas2 gitu
    teros rse putus asa

    ReplyDelete
  2. time bujang trang tang tang dulu ada gak la pi jom heboh..pas kawin jgn dok mimpi la nak pi tempat2 sesak cam tu...hubby mmg tak nk pi...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Nurul Suhada tu emang lawo gile...thn lepas ada gak g jom heboh kat bkt jalil...thn ni x kesempatan g...rase2 x g kut ngah perut memboyot mcm ni...jln2 ctu rase mcm lari 1 padang...he..he..

    ReplyDelete
  4. ohoooooo akak pun pegi yeak...lieya umah depan tu pun, just pegi ari sabtu jek tu pun tak tahan panas...ahad tu tak gi pun kak.....tgk dari umah jek heheeheheh

    ReplyDelete
  5. saya ada sana ari sabtu.. buka booth e-learning score A.. mmg cuaca panas pelik kat sana, sampai ahad tu saya demam, tu yang tak pi lagi dah ari ahad... huhuhu

    ReplyDelete
  6. wah...bila nak sampai ke perlis ni JOm..Jom..Jom..kita heboh2..

    ReplyDelete
  7. aduh tgk u pi sana cam menarik je!!! rugi tak pi sebab aritu mmg balik umah mak. sekangkang kera je dari umah pun malas nk pi huhuhu

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]