Full width home nuffnang

Hooooryyy.......... aku nak balik umah....
settle dah kursus aku...
so aku on the way nak balik umah ni...
ee tak sabarnya.....

lama aku tinggalkan tanggungjawab sebagai isteri....
adakah aku berdosa ekkk.....
tapi ... ini kejer aku... profesion aku ...
takde niat nak abaikan rumahtangga...

ya..allah.... alhamdulillah aku dapat suami yg memahami...
kau selamatkanlah rumahtangga aku dari godaan dan cabaran....
sesungguhnya .. apa yg aku lakukan ini adalah niat untuk keluarga aku...
amin....

3 comments:

  1. kty amin kan jugak ye ..amin ..

    ReplyDelete
  2. aminn...saya dah dekat setahun tinggalkan tjawab seorang isteri..huhuhuu..lmbtnya nak balik..

    ReplyDelete
  3. kalau isteri keje atas kerehdaan suami x per.....smoga jodoh kekal ke hujung nyawa.....:)

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]