Full width home nuffnang



isshkkk.. lame nyer aku tak tengok pelangi...
dulu.. masa kecik-kecik.. selalu gak nampak...
time kat kg.. masa gi kejer .. balik kejer.. ada gak nampak

la ni.. tak pernah nampak dah..
maklumlah ..
keluar awal pagi.. balik dah golappp..
pelangi apa yg nak nampak...
ye dakkk???

kebetulan masa sabtu lepas...
aku kuar jalan-jalan ngan En hubby..
ternampak plak pelangi ni,.....
cantikkkkkk sgttttttt...

teringat masa kecik-kecik...
kalo nampak pelangi takleh tunjuk...
nanti jari kodung....
lawak..lawak...
buleh caya tu tau...
hampeh aku nak tunjuk ...
masa tu takut beno... dan percaya sungguh....

korang ada tak yg ckp gitu???

8 comments:

  1. Aik...terkenang nampak. Dulu time budak kecik, kiter tau aper kak. Org suruh kiter buat jer, sebab aper pun tak tau.

    ReplyDelete
  2. ha ah la..kita pun masa kita org cakap macam gitu..so tak berani nak tunjuk..

    ReplyDelete
  3. Dulu memang takut nak tunjuk pelangi...takut jari kudong...hahahaha

    ReplyDelete
  4. ader n aku pong caye...wakakakkakak...klu nk tnjk plangi kne pki lima2 jari...x leh pki 1 jari jek kang kudung....tp try cube test ckp kt ank aku yg x leh tnjk plangi sbb nnti jari kudung..kompom soklan die bertalu2 knape...mngape...apesal plak...aishh jenuh nk mnjawab...uhuhuhuhu

    ReplyDelete
  5. tak sangka.. ramai gak yg dgr bab jari kudong tu kan.. ahahkss

    ReplyDelete
  6. same la kak... mase kecik2 dulu pun hajar dengar org ckp camtu... memang takut sangat klu tertunjuk kat pelangi... takut jari kudung.. huhuhu...

    ReplyDelete
  7. lamanya x nampak pelangi. tetiba teringat zaman kecik2 dulu. hehe..

    ReplyDelete
  8. best mcm novel yang tengah saya tulis.. x tahu bila nak siap... "mengejar Kaki Pelangi"... tungguu...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]