Full width home nuffnang

3 hari cuti ni.. wahhh syorgaaaaaa..
bila aku cuti ....blog pon cuti gak.....dolu-dolu.. masa tenet ada leh online kat umah..
now dah takde.. padan muka aku... aku tgk en hubby aku..
en hubby aku tgk muka aku..
berbalik itu jelah.. boring-boring ronda-ronda....
belasah jelah...

Cuti 3 hari.. memang best.. mak, akak dan abang aku datang..
gambo tak sempat nak snap..
coz aktiviti byk...
masak-masak.. makan.. then jalan-jalan ...

abang aku shopping barang niaga dia...
teruja aku tau .....
cayalah... memang pandai they all niaga..
aku jer yang hampeh...
sampaikan balik kg semalam.. akak aku terpaksa naik bas..
sbb barang punyalah byk...
naik mendap keter livina dia tu...
tak pernah gitu ko....
takpelah.. dia maju aku tumpang gembira....

ingat jasa aku cukuplah...
yg lain aku tak mintak.... just ingat jasa-jasa aku je....
ahahakss......

1 comment:

  1. sampai mendap kereta tu j=ye.. punyalah banyak barang yang dibeli untuk dibuata niaga..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]