Actually aku sekarang semakin suka dengan lagu-lagu berunsur keislaman ni.. memanglah.. ni bukan perkara besar tapi cuma aku nak cakap gak yg aku dah semakin suka dengan lagu-lagu dan irama  berbentuk keislaman.. Maybe faktor usia yang semakin meningkat muda ni kan...

Dan kebetulan pula.. dikala ini siaran Tv byk memaparkan cerita-cerita sedih dan keislaman sebagai lagu latar sesebuah Filem dan Drama. 

Dan di antara lagu yang aku suka ialah lagu Rapuh nyanyian Opick ni.. best tau... Boleh dikatakan semua lagu-lagu dalam album dia best..sungguh indah kata demi kata lagu yg diciptakan. semuanya mengandng makna yg begitu indah,dan sentiasa mengetuk hati pendengar seperti aku.
So.. jom layan...




 

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, January 21, 2013
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS