Ohhh.. en din hubby kesayanganku....

glamour nyer dia... masuk paper saje yekkk...

actually.. byk kali dah dia masuk paper ni... tapi aku malas nak bising-bising.... mana yg tahu..tahulahhh... yg tak tahu.. tak kuasa nak beritahu... tapi bila dah byk kali masuk..aku pun buatlah n3 utk dia...blog ni kan namanyer diarihatiku... so dah nama diari tu.. kenalah masuk kannnn..... verangannn...


Bila aku baca paper.. terpampang nama en hubby atau ada gambo dia.. vangga siottt... terasa mcm datin plak aku... wakakaka.....



yang baju oren tgh tu dia...

dulu-dulu.. dia tak tahu buat benda ni semua.. akulah yg byk ajar dia.. aku suruh dia berfikir diluar kotak... lantaklah org nak ckp per... yg penting buat... sekarang zaman kejer kena tunjuk.. kalo tak rakyat tak tahu apa kerajaan buat.. kerajaan habis berjuta-juta...

dan inilah hasilnye... ceramah sana.. program sini... semua utk rakyat...



kata...

"Rakyat didahulukan..pencapaian diutamakan"

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, November 9, 2010
categories:

8 comments

  1. SURIA AMANDA Says:
  2. wah..seronoknya...

     
  3. aYu Says:
  4. waaa...nak masuk paper gak..

     
  5. atty's Says:
  6. potong artikel tu simpan dalam satu buku..nanti leh jdk kenangan utk anak cucu..

     
  7. Delimasari Says:
  8. wat koleksi

     
  9. aNIe Says:
  10. Memang vangga pun...hehehhe

    Tahniah pada cik hubby.. semoga akan lebih berjaya mengorak langkah ke arah yang dpt memajukan bangsa dan negara...

     
  11. wah..leh langkah kaki masuk jd calon utk PRU akan datang, hehe..

     
  12. lily lotus Says:
  13. ehem ehemm..amin..mana tahu ada rezeki betul2 u jadi datin

     
  14. Jijahh @ f.k Says:
  15. heheh best kalo mem dapat menempek kat seblah kan .... hehehe leh tumpang bangga sekalik ...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS