Minggu lepas.. masa aku sakan ikut member gi Semua House kat Jln TAR..tiba-tiba ternampak manik ..terus..tingggggg.....

terfikir nak jahit manik kat lengan baju kurung aku.. ahahakkk...



aku ni bab jahit manik memang sukeeee yg amat.... setakat ni byk gak baju yg aku jahit sendiri... yelah ko.. kalo nak tempah ...beratus ko regenyer.... so juling-juling mata pun aku sanggup lagi... demi baju ku sendiri... tapi kalo baju org lain.. maaf ekkk... tak kuasa den nokkk...



utk petern ni... aku hanya amik masa 2 hari utk menjahit... senang je ni...patern sepah-sepah katakan..... ahahakskks....


balik je kejer ..terus projek pun bermula...


dan inilah hasilnyer.... jadilah.. janji glam gak....kalo kat medan mara ni.. beratus ko rupa ini... tak caya pegilah ko tanya...

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, November 8, 2010
categories:

7 comments

  1. cantiknya... pandai betul awak menjahit... saya! kerastangan... huhu


    entry terbaru "cinta dihujung usia"

     
  2. Kyuubi Says:
  3. haha. bagus2. leh jimat nih :)

     
  4. rajin nyer kak, ieda takpandai, pendek kata pemaleh, ehheh :)

     
  5. Delimasari Says:
  6. udah jimat yerkk,

     
  7. @e_da Says:
  8. rajin akak.. sy pun penah rajin jahit manik tp terstop pastu malas balik.. cantik dah buh manik kat tangan baju tu...

     
  9. POSH76 Says:
  10. beb cantekla pandai hang jahit naa

     
  11. tq..tq... itu kalo tahap kejairan tinggi yekkk...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS