1st aku nak minta maap kat korang.. hasil kamera h/p aku dah patut hukum buang dahhh.. tapi selagi boleh guna utk sms dan call.. selagi itu aku masih guna...

yg benonya..aku nak tunjukkan korang makanan kat hotel tempat kursus aku ni weh... yelah.. kira memang terbaiklahhhh.... bukan per.. byk lagi hotel yg terbaik... tapi mana nak dapat weh. hotel 3 bintang menyediakan makanan sebanyak ini... hanya di Seri Malaysia Melaka je dapat tau...



lauk ko jgn tanyalah berapa bykkk.. memang bykkkk....



dan dia punya pencuci mulut pun lagi punya banyak tau...



kebentak perut wehhh kalo nak rasa semua benda ni...

masa ni ko tahu....aku terus teringatkan en hubby aku.. cian dia.. makan apelah dia ekkkk... aku kat sini mewah dgn makanan... dia makan apalah agaknyer.....nauzubillahhhhh....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, November 8, 2010
categories:

7 comments

  1. Delimasari Says:
  2. ingat hubby yerkkkk

     
  3. ntah2 laki ko lagi mewah dari tuuuuu...ahaksss...

     
  4. aNIe Says:
  5. Terliur tgk makanan yang sedap2 tu...huhuhu

     
  6. aYu Says:
  7. akak selalu gi kursus ek..
    best nyaa..

     
  8. atty's Says:
  9. seronoknya ..g kursus leh makan shedap2..

     
  10. aa.. memang makan sedap.. 6 kali makan tuuu.. tapi kena gak tahan-tahan.. kalo tak kanggggggg... sendiri mau ingat yekkk...

     
  11. SyaNa Says:
  12. bestnye..kuih2 melayu
    laparrr

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS