Rasa nyer semua sure dah tahu kisah si Rita ni... terpampang dalam akhbar kisah rumahtangga mereka... itulah namanyer public figure.. kena mengharungi semua suka dan duka... ate... nama pun ARTIS kan...

sebenarnya bukan aku nak citer kisah mereka .. yg aku nak citer ialah kisah RESTU..

ya.. RESTU...

Restu dari ibu bapa itu penting dalam perkahwinan... aku percaya semua tu.. sbb aku ada pengalaman bab restu-restu ni.. ecehhh.... cehhh....

tanpa restu dari kedua ibu bapa.. perkahwinan tidak kekal lama... ada je goyah nyer... tgkjelah contoh-contoh yg korang baca di akhabr, majalah dsbnya...

so ..kalo ada adik-adik, abang-abang, kakak-kakak yang nak kahwin tak dapat restu tu.. korang fikirlah semasak-masaknya sebelum buat keputusan.....

kerana.. kalo kita bercerai berai.. keluarga juga yg kita cari.... percayalah...

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, November 1, 2010
categories:

8 comments

  1. salam pagi isnin,
    ye betul tu... kalau mendpt restu kedua ibubapa, maka hidup kita pun berkat..

    entry terbaru "disana menanti disini menunggu"

     
  2. memang betul restu itu penting, tetapi kalau dah berlaku ibu bapa pun kena redha kan,asalkan depa tak buat maksiat sudah la

     
  3. redha... ;p

     
  4. aYu Says:
  5. ya~agree..

     
  6. Delimasari Says:
  7. itu yg takut terjadi yerkkk....

     
  8. YanDarwisy Says:
  9. minta dijauhkan..aperpun doa ibu bapa sgtlah berkat!

     
  10. Betoi tu...apa jua ...perlu restu dari kedua2 orang tua kita....tanpa RESTU....banyak dugaan & rintangan....kerana RESTU akan beserta dengan keberkatan dan rahmat dari doa mereka!!!

     
  11. Mmg setuju sgt2...
    RESTU adalah penting. Sebab ikatan perkahwinan ni..bkn ikatan dua hati aje tapi ikatan dua keluarga....

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS