La ni aku dah sampai di Melaka... sampai sini ingatkan boleh masuk bilik.. tapi sampai-sampai bilik tak ready lagi... alasannya katanya ada group yg keluar lewat... adohaiii.. letih nunggu nyeerrr.. kul 6.00 ptg boleh bilik tak ready lagi... mengamuk aku... bukan per.. coz peserta dah bebel kat aku... yg peserta pun satu hall.. ko bebel kat aku buat per... bukan salah aku.. salah hotel... ee stress wooo.....

bikin gua hot je tau.. dah le gua tak sihat.. selsema..batuk... demam... eeeee... menci tul...

bosan nunggu aku aku sms en hubby... tanya dia buat per...

boleh dia buat lawak cute kat aku...
dia tulis pe tau...

" saya tengah sibuk menyapu bilik yang penuh dengan rambut puan"

so cute ok... lawak laki aku ni... aku tahulah rambut aku lately ni byk gugur...

sayang...sayang....

tapi yelah kan.. bila difikir.. memang allah itu maha adil..
dia dah atur semua dah... sampaikan jodoh aku dengan org yg mcm mana pun dia dah atur... malas lawan rajin... bebel lawan pendiam... cerdik lawan lemau.. garang lawan penyabar..

syukur... syukur padamu allah...

so.. harap-harap kursus aku ni ok...

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, November 7, 2010
categories:

2 comments

  1. Aleeya Says:
  2. hehehe kak, kursus pengurusan acara..woowww ley jadik pengacara anugerah skrin or anugerah festival filem la camneh kan kak heheh glem tol nama kursus hehehehe

     
  3. Delimasari Says:
  4. mmg kelakar

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS